zondag 17 oktober 2010

oktober = accesoire-maand = leuk!!!


Ik heb eindelijk nog eens een productief weekend gehad...
Vrijdag ging ik een juwelen workshop volgen bij mijn tante. Er werd ijverig gewerkt, en ik maakte een simpele ketting, een armbandje voor de dochter en nog een setje leuke rode oorbellen voor mezelf. Totaal niet assorti, maar dat trekken we ons niet aan...

En mijn grote tas voor de naailes is af!! Mijn eerste tas, en het smaakt naar meer. Ik vermoed dat ik de handvaten op een niet zo koosjere manier heb bevestigd, maar met draaien en keren en lagen op de juiste plaats mikken, ben ik niet zo een held. Maar alles zit goed vast en dat is wat telt!
Ik gebruikte een fijn rood met witte stipjes voor de binnenkant en maakte ook een zakje binnenin. De zsazsabloem moest uit het midden staan, maar ze staat eigenlijk 'net niet' in het midden... Volgende keer beter.

Zo, oktober is half en ik kan aan project nummer 3 beginnen van mijn lijstje. Benieuwd of alles klaar zal geraken.

1 opmerking:

vrouwenhand zei

Mooie sieraden heb je gemaakt en die tas is ook leuk geworden!